بازار

نکات لازم برای خرید سیسمونی نوزاد

خرید سیسمونی یکی از هیجان‌انگیزترین اقدامات قبل از تولد نوزاد است. برای خرید وسایل نیاز است که نکات ریزی را رعایت کنید تا یک خرید جامع و بدون صرف هزینه اضافه داشته باشید. تهیه چک لیست سیسمونی در این گونه مواقع می‌تواند یک اقدام مفید باشد. چک لیست سیسمونی کمک می‌کند تا وسایل غیرضروری را از اولویت خارج کرده و هزینه‌ها را برای خرید اقلام مهم صرف کنید. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی برای تهیه سیسمونی نوزاد ارائه کنیم. با خواندن این مطلب می‌توانید لیست سیسمونی خود را به بهترین شکل آماده کنید.

آماده‌کردن کیف پوشک

پوشک یکی از مهم‌ترین وسایلی است که باید آن را حتما در لیست سیسمونی خود قرار دهید. انتخاب پوشک را باید باتوجه‌به میزان بودجه اولیه خود انجام دهید. به‌طور تقریبی هر نوزاد نیاز به ۶ پوشک در طول روز دارد. در کنار خرید پوشک باید لوازم دیگری هم خریداری کرده و در کیف پوشک بچه قرار دهید. در زیر لیست این لوازم را آورده‌ایم.

  • کرم سوختگی مخصوص نوزاد

  • گوش پاک‌کن

  • پودر بچه

  • لوازم حمام

  • دستمال نخی یا دستمال مرطوب

  • تشک مخصوص تعویض پوشک

  • لوسیون مخصوص بچه و وازلین

راهنمای خرید کالسکه

تفاوتی ندارد که قصد آماده‌کردن سیسمونی دختر را دارید یا سیسمونی پسر را آماده می‌کنید، در هر صورت باید خرید کالسکه را در اولویت قرار دهید. در خرید کالسکه برای سیسمونی نوزاد به جنس پارچه و چرخ‌ها توجه کنید. معمولا روی چرخ‌های‌ کالسکه از یک روکش پلاستیک نرم به نام روکش EVA استفاده می‌شود. این روکش کمک می‌کند تا چرخ‌ها دربرابر ضربات فیزیکی بسیار مقاوم باشند و روی سطوح مختلف لیز نخورند. بهتر است چرخ‌ها قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه را داشته باشند. با این قابلیت، هنگام دورزدن نیازی به چرخاندن کل کالسکه ندارید. جدای از قابلیت چرخش، به وجود ترمز در چرخ‌ها دقت کنید. چرخ‌ها باید دارای ترمز اطمینان و قفل باشند تا در صورت نیاز بتوانید کالسکه را در یک جا نگهدارید.

جنس پارچه کالسکه سیسمونی نوزاد، باید به گونه‌ای باشد که باعث بروز حساسیت در پوست بدن کودک نشود. پارچه کالسکه باید ضد تعریق و ضد حساسیت باشد. پارچه‌های‌ ضد تعریق به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعریق اضافه روی پارچه را جذب می‌کنند. تشک کالسکه هم باید به اندازه‌ای نرم باشد تا باعث آسیب به پوست کودک نشود. برای داشتن یک خرید مطمئن می‌توانید سرویس کالسکه را به‌شکل یکجا از یک مرکز معتبر مانند نیکی نی نی سفارش دهید. در این وب‌سایت انواع کالسکه از معتبرترین برندهای دنیا وجود دارد. در وب‌سایت نیکی نی نی می‌توانید اقلام را با قیمت مشاهده کرده و ویژگی‌های‌ مختلف آن‌ها را قبل از خرید بررسی کنید.

images 1712606684 66144ddcc327b

ضرورت خرید آغوشی

یکی دیگر از اقلام مهم در سیسمونی نوزاد، آغوشی است. آغوشی کمک می‌کند تا بغل‌کردن نوزاد آسان‌تر شود و شما بتوانید آزادی بیشتری هنگام بغل‌کردن نوزاد خود داشته باشید. برای خرید آغوشی باید چند نکته را در نظر بگیرید.

دقت کنید که سایز آغوشی انعطاف‌پذیر باشد. در اکثر موارد والدین از آغوشی تا چندماهگی نوزاد استفاده می‌کنند؛ به‌همین دلیل لازم است تا آغوشی قابلیت تغییر سایز و بزرگ‌تر شدن را داشته باشد. دوام گیره و کمربندهای استفاده شده در آغوشی بسیار مهم است؛ اگر این قطعات دوام کافی نداشته باشند، نمی‌توانید از آغوشی برای مدت طولانی استفاده کنید. بند آغوشی باید پهن طراحی شده باشد تا روی گردن شما فشار وارد نکند؛ علاوه‌براین، بند آغوشی باید قابل تنظیم باشد تا هم پدر و هم مادر بتوانند از آن به‌راحتی استفاده کنند. برای خرید بهترین آغوشی در سیسمونی نوزاد می‌توانید به وب‌سایت نیکی نینی مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع آغوشی با ویژگی‌های‌ مختلف عرضه شده‌است.

نکاتی برای خرید کیف مادر و نوزاد

کیف مادر و نوزاد هم جزو اقلامی است که نمی‌توان آن را از سیسمونی حذف کرد. معمولا برای تهیه سیسمونی دختر و سیسمونی پسر، رنگ کیف مادر و نوزاد را متفاوت انتخاب می‌کنند؛ اما کلیات کیف و نحوه طراحی آن تقریبا یکسان است.

کیف مادر و نوزاد باید بزرگ و جادار باشد. لازم است تا در کیف فضاهای جداگانه‌ای طراحی شده‌باشد تا مادر بتواند وسایل مختلف نوزاد را در آن قرار دهد؛ از سویی دیگر، جنس پارچه کیف باید به‌گونه‌ای باشد که وزن کیف خیلی سنگین نشود. ضدآب بودن پارچه کیف سیسمونی نوزاد یکی دیگر از ویژگی‌های‌ مهم آن است. در کیف نوزاد فلاسک آب، شیشه شیر و … قرار می‌گیرد و امکان خیس شدن آن زیاد است؛ بنابراین، باید پارچه کیف ضدتعریق باشد تا با کوچک‌ترین رطوبتی خیس نشود.

راهنمای خرید شیشه شیر نوزاد

خرید شیشه شیر استاندارد کمک می‌کند تا نوزاد شما تجربه بهتری از خوردن شیر داشته باشد و کمتر دچار معده‌درد و مشکلات گوارشی شود. معمولا سرشیشه‌ها در سایزهای مختلف برای نوزادان با سنین متفاوت در بازار وجود دارند. پیشنهاد می‌کنیم سرشیشه‌ها را به‌شکل ست‌های‌ چندتایی خریداری کنید. خرید ست سرشیشه کمک می‌کند تا از هر سایز سرشیشه در سیسمونی موجود داشته باشید و در زمان‌های‌ مختلف به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید. جدای از خرید شیشه شیر برای سیسمونی نوزاد، باید وسایل دیگری نظیر خشک‌کن را هم در لیست خرید خود قرار دهید. بهتر است وسایل نوزاد به شکل مجزایی شستشو و خشک شوند تا نوزاد در معرض ابتلا به بیماری‌های‌ گوناگون قرار نگیرد. در وب‌سایت نیکی نی نی انواع شیشه شیر با جنس‌های‌ مختلف و در سایز‌های‌ مختلف وجود دارند.

images 1712606684 66144ddcca83a

کلام آخر

خرید سیسمونی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که والدین با آن درگیر هستند. برای خرید سیسمونی لازم است تا ابتدا اقلام ضروری را خریداری کرده و سپس به سراغ دیگر اقلام بروید. از سویی دیگر، باید هنگام خرید سیسمونی درباره خرید هر وسیله نکات مهمی را دانسته و رعایت کنید. در این مطلب راجع‌به خرید سیسمونی نوزاد به تفصیل صحبت کردیم. برای خرید سیسمونی می‌توانید به وب‌سایت نیکی نی نی مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع وسایل سیسمونی با طرح و رنگ‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید تمامی اقلام را ابتدا با جزئیات و ویژگی‌های بیان‌شده، بررسی کرده و سپس خریداری کنید. در وب‌سایت نیکی نی نی می‌توانید قیمت هر محصول را مشاهده کرده و باتوجه‌به نیاز و بودجه خود اقدا‌م‌به خرید کنید؛ بدین ترتیب می‌توانید رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه