بازار

فروشگاه پیشرو تراک: عواملی که باعث کاهش عملکرد لیفتراک و قطعات لیفتراک در برخی صنایع می گردد!

بعد از مدتی کار با لیفتراک سوالاتی که در ذهن افراد ایجاد می شود که چه زمانی لیفتراک را عوض کنیم؟ لیفتراک نو بخریم یا لیفتراک دست دوم تمیز؟ در طول استفاده از لیفتراک در صنعت خود باید به این نکته توجه نمایید که زمان مناسب تعویض لیفتراک فرسوده با لیفتراک نو چه زمانی است؟ زیرا این کار نسبت به هزینه های زیاد تعمیر و یا تعویض قطعات لیفتراک بهینه تر می باشد و باعث صرفه جویی و افزایش سرمایه شما می گردد.

همانطور که می دانید زمانی که عملکرد لیفتراک شما کاهش می یابد و دائماً مجبور به تعویض لوازم یدکی لیفتراک می شوید، در واقع خط تولید متوقف می شود، به همین دلیل تعویض لیفتراک فرسوده با لیفتراک نو بسیار ضروری است. از جمله اشتباهاتی که برخی مدیران بی تجربه می کنند این است که از یک لیفتراک بیش از مدت مجاز استفاده می کنند، آنان به طور متوالی اقدام به تعمیر لیفتراک و تعویض قطعات لیفتراک می کنند که این امر باعث می شود هزینه های بیشتری به منظور تعمیر و نگهداری لیفتراک فرسوده خود نمایند. باید بدانید که گاهی هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری لیفتراک فرسوده و یا تعویض و تعمیر مکرر قطعات لیفتراک باعث کاهش سود آوری مجموعه نیز می گردد.

اهمیت نگهداری از لیفتراک و قطعات لیفتراک

نکات زیادی هستند که وقتی قصد خرید لیفتراک و قطعات لیفتراک را دارید باید به آنها توجه نمایید که ما در این مقاله برخی از این نکات را عنوان می کنیم تا خریدی به صرفه را تجربه کنید. نکته ای که در هنگام خرید لیفتراک باید به آن توجه کنید این است که در نظر بگیرید قصد دارید از لیفتراک برای چه کاری استفاده کنید؟ با توجه به صنعت خود، باید عملکرد و مشخصات لیفتراک را متناسب با کاری که قصد انجام آن را دارید بررسی و کنترل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

انواع مختلفی از لیفتراک وجود دارد. برای محدود کردن گزینه های خود ، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  1. بار متوسط​​ ما چقدر وزن دارد؟ اینکه برای بلند کردن بارهای خود به چه تناژ لیفتراک نیاز دارم؟
  2. از چه نوع لیفتراکی بسته به نوع سوخت استفاده شود؟ اینکه در محیط باز از لیفتراک استفاده می شود یا بسته؟
  3. ارتفاع باری که برای بلند کردن بار نیاز دارید چقدر است؟
  4. شیب زمین محیط کاری که لیفتراک در آن استفاده می شود چگونه است؟
  5. آموزش اپراتور برای کار با لیفتراک لازم است یا خیر؟

اگر شما قصد خرید و یا تعویض لیفتراک خود را در دوره های کوتاه مدت ندارید خوب است به نکاتی توجه کنید تا از لیفتراک خود نهایت استفاده را بکنید. نکته ای که حائز اهمیت است عملکرد ایمن و روان لیفتراک و قطعات لیفتراک شما است که تنها تعمیر و نگهداری منظم لیفتراک نقش اساسی در عملکرد کلی قطعات لیفتراک شما دارد. این نکته بسیار مهم است که  لوازم یدکی لیفتراک خود را به صورت دوره ای و هفتگی کنترل نمایید، زیرا این کنترل ساده باعث می شود لیفتراک شما به درستی عملیات اجرایی خود را انجام دهد و در این صورت اگر برخی قطعات لیفتراک شما فرسوده و یا خراب بودند در زمان مناسب تعویض شود و به لیفتراک شما خسارت بیشتری وارد نکنند.

یکی از عناصر مهم ، بررسی سطح روغن و تغییر روغن طبق دستورالعمل های سازندگان لیفتراک می باشد. همچنین لاستیک لیفتراک را روزانه بررسی کنید. آج لاستیک لیفتراک و فشار تایر را نیز بررسی کنید. سطح مایعات مانند ضد یخ و هیدرولیک نیز باید به طور منظم بررسی شود تا از گرم شدن یا یخ زدگی لیفتراک اطمینان حاصل شود. روغن کاری کافی تمام قطعات متحرک و هیدرولیک برای کارکرد ایمن لیفتراک حیاتی می باشد. در آخر همانطور که گفته شد، انجام این کار به شما کمک می کند مشکلات اولیه را که به سرعت و به راحتی برطرف می شوند، پیدا کنید تا از هزینه های بیهوده و سرسام آور تعمیر لیفتراک و یا تعویض قطعات لیفتراک رهایی یابید.

لوازم یدکی لیفتراک

مشاوره و خرید لیفتراک و قطعات لیفتراک از فروشگاه پیشرو تراک

فروشگاه پیشرو تراک کلیه نیاز ها و صنعت شما را با دقت و دقیق بررسی می کند و در نهایت توصیه های لازم را به شما می کند تا لیفتراکی مطابق با نیازهای خود و قطعات لیفتراک متناسب با لیفتراک را خریداری نمایید. شما عزیزان که از لیفتراک در صنعت خود استفاده می کنید در صورتی از این دستگاه لذت خواهید برد که کار مورد نیاز شما را به نحو احسن انجام دهد. پس این فروشگاه می تواند با مشاوره رایگانی که به تمامی مصرف کنندگان و مشتریان خود در زمینه لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک ارائه می دهد شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. قیمت لیفتراک در فروشگاه پیشرو تراک به گونه ای ارائه می شود که مصرف کنندگان می توانند انواع لیفتراک های برقی، دیزلی، دوگانه سوز و کلیه قطعات لیفتراک را به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با کیفیت بالا از این فروشگاه تهیه نمایند. این مجموعه تلاش می نماید که بهترین خدمات از جمله لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت با بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه نماید. در نهایت بعد از خرید لیفتراک شما می توانید کلیه قطعات لیفتراک مورد نیاز لیفتراک خود را نیز از این فروشگاه تهیه کنید و هرگونه سوال و مشکلی در خصوص خرابی لیفتراک خود و یا تعویض لوازم یدکی لیفتراک دارید از کارشناسان این مجموعه و تماس با شماره ۵۵۴۰۱۳۱۸-۰۲۱ بپرسید.

لوازم یدکی لیفتراک

از جمله خدماتی که فروشگاه پیشرو تراک ارائه می دهد، سرویس لیفتراک، فروش لیفتراک، جک پالت و تجهیزات انبار و کلیه قطعات لیفتراک می باشد. در طول سال ها، تجارت ما رشد کرده و خدمات ما اکنون شامل:

  • تامین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان خود در کوتاهترین زمان ممکن
  • تامین و تحویل سریع لوازم یدکی لیفتراک مورد نیاز مشتریان از کشورهای اروپایی و آسیایی با انواع پست بین الملل، در کمترین زمان ممکن
  • تامین و توزیع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت
  • ارائه قیمت های رقابتی لوازم یدکی لیفتراک
  • تضمین کلیه قطعات یدکی لیفتراک ارائه شده در این فروشگاه
  • و ارسال لوازم یدکی لیفتراک در اقصی نقاط کشور در کمتر از ۴۸ ساعت

جهت مشاهده محصولات و خدمات “پیشرو تراک” و برای خرید انواع ماشین آلات راهسازی و قطعات لیفتراک به فروشگاه اینترنتی  www.pishrotruck.com مراجعه نمایید، و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: ۵۵۴۰۱۳۱۸-۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲۲۸۰۵۸۶۸ مقدم

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه